printlogo
http://www.ethz.ch/
Willkommen
 
print
  
Deutsch English

Kolloquiumsreihe

Kürzlich publiziert

cover
  • Blossfeld, H.-P., Bos, W., Daniel, H.-D., Hannover, B., Lenzen, D., Prenzel, M., Rossbach, H.-G., Tippelt, R., Wössmann, L. und Kleiber, D. (2014) Psychische Belastungen und Burnout beim Bildungspersonal. Empfehlungen zur Kompetenz- und Organisationsentwicklung. Gutachten. Vereinigung der Bayerischen Wirtschaft e. V. (Hrsg.). Münster: Waxmann. ISBN 978-3-8309-3085-3. [pdf]
  • Mutz, R., Bornmann, L., & Daniel, H.-D. (2014, published online). Testing for fairness and predictive validity of research funding decisions: A multi-level multiple imputation for missing data approach using ex-ante and ex-post peer evaluation data from the Austrian Science Fund. Journal of the Association for Information Science and Technology. doi:0.1002/asi.23315
  • Mutz, R., Bornmann, L., & Daniel, H.-D. (2014, published online). Cross-disciplinary research: What configurations of fields of science are found in grant proposals today? Research Evaluation. doi:10.1093/reseval/rvu023
  • Ochsner, M., Hug, S. E., & Daniel, H.-D. (2014). Setting the stage for the assessment of research quality in the humanities: consolidating the results of four empirical studies. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17(6 Supplement), 111-132. doi:10.1007/s11618-014-0576-4

Im Druck

  • Mutz, R., & Daniel, H.-D. (2015, in press). What is behind the curtain of the Leiden Ranking? Journal of the Association for Information Science and Technology.

 

 

Wichtiger Hinweis:
Diese Website wird in älteren Versionen von Netscape ohne graphische Elemente dargestellt. Die Funktionalität der Website ist aber trotzdem gewährleistet. Wenn Sie diese Website regelmässig benutzen, empfehlen wir Ihnen, auf Ihrem Computer einen aktuellen Browser zu installieren. Weitere Informationen finden Sie auf
folgender Seite.

Important Note:
The content in this site is accessible to any browser or Internet device, however, some graphics will display correctly only in the newer versions of Netscape. To get the most out of our site we suggest you upgrade to a newer browser.
More information

© 2015 ETH Zürich | Impressum | Disclaimer | 11.4.2013
top