printlogo
http://www.ethz.ch/
Willkommen
 
print
  
Deutsch English

Kolloquiumsreihe

Kürzlich publiziert

bildung
  • vbw – Vereinigung der Bayerischen Wirtschaft e. V. (Hrsg.). (Aktionsrat Bildung. H.-P. Blossfeld, W. Bos, H.-D. Daniel, B. Hannover, O. Köller, D. Lenzen, H.-G. Roßbach, T. Seidel, R. Tippelt, L. Wößmann). (2015). Bildung. Mehr als Fachlichkeit. Münster: Waxmann. [pdf]
  • Mutz, R., Bornmann, L., & Daniel, H.-D. (2014, published online). Testing for fairness and predictive validity of research funding decisions: A multi-level multiple imputation for missing data approach using ex-ante and ex-post peer evaluation data from the Austrian Science Fund. Journal of the Association for Information Science and Technology. doi:0.1002/asi.23315
  • Mutz, R., Bornmann, L., & Daniel, H.-D. (2015). Cross-disciplinary research: What configurations of fields of science are found in grant proposals today? Research Evaluation, 24(1), 30-36. doi:10.1093/reseval/rvu023
  • Mutz, R., & Daniel, H.-D. (2015, in press). What is behind the curtain of the Leiden Ranking? Journal of the Association for Information Science and Technology. doi:10.1002/asi.23360
  • Ochsner, M., Hug, S. E., & Daniel, H.-D. (2014). Setting the stage for the assessment of research quality in the humanities: consolidating the results of four empirical studies. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 17(6 Supplement), 111-132. doi:10.1007/s11618-014-0576-4

In Vorbereitung

  • Ochsner, M., Hug, S. E., & Daniel, H.-D. (Hrsg.) (forthcoming). Research Assessment in the Humanities. Towards Criteria and Procedures. Dordrecht: Springer.

 

 

Wichtiger Hinweis:
Diese Website wird in älteren Versionen von Netscape ohne graphische Elemente dargestellt. Die Funktionalität der Website ist aber trotzdem gewährleistet. Wenn Sie diese Website regelmässig benutzen, empfehlen wir Ihnen, auf Ihrem Computer einen aktuellen Browser zu installieren. Weitere Informationen finden Sie auf
folgender Seite.

Important Note:
The content in this site is accessible to any browser or Internet device, however, some graphics will display correctly only in the newer versions of Netscape. To get the most out of our site we suggest you upgrade to a newer browser.
More information

© 2015 ETH Zürich | Impressum | Disclaimer | 11.4.2013
top